Algemeen:

Hoe laat zijn jullie geopend?: Family Active is onder de huidige maatregelen geopend van 10:00 tot 18:00, voor tijden tijdens vakanties of feestdagen kan u kijken op Google of onze website: https://www.familyactive.nl/openingstijden/  de entree kassa sluit 3 kwartier voor sluitingstijd.

Hebben jullie ook wifi?: Zeker! Er is een open netwerk beschikbaar genaamd Family Active Amsterdam. 

Hebben jullie ook lactose vrije melk voor de koffie?: Helaas hebben wij alleen volle melk voor in de koffie. 

Hebben jullie ook verse muntthee of gember thee?: Wij hebben helaas alleen thee in zakjes. 

Zijn er ook Halal snacks beschikbaar?: Zeker wij hebben Halal frikandel en Halal kipnuggets beschikaar. 

Mag ik ook eigen eten meenemen?: Eigen consumpties zijn bij Family Active niet toegestaan. 

Met uitzondering in geval van allergieën, babyvoeding en sportflessen met water. 

Kan ik als ik betaald heb voor 1 onderdeel ook naar de andere onderdelen?: Nee, u betaald entree per onderdeel. Wel zijn er combinatie tickets beschikbaar. 

Hebben jullie een hitteplan?: Jazeker, onze hitte plan is als volgt: Tussen 21 en 25 graden tot 16 uur open en vanaf 26 graden zijn wij gesloten. Wij hebben geen airco! Openingstijden kunnen op de dag zelf wijzigen, houd de website en Google in de gaten voor de juiste tijden.

Kan ik mijn telefoon/laptop bij jullie opladen?: U kunt uw telefoon of laptop opladen bij ons achter de balie. Wij hebben helaas geen stopcontacten in de zaal beschikbaar. 

Tot hoe laat zijn jullie telefonisch bereikbaar?: Wij zijn tussen 10:00 en 18:00 telefonisch bereikbaar, met uitzondering van dagen met aangepaste tijden of dagen dat wij gesloten zijn.

 

 

Kinderfeestjes:

Hoe kan ik een kinderfeestje reserveren?: U kunt een kinderfeestje reserveren via ons reservering formulier

De datum die ik wil reserveren is niet beschikbaar, waarom?: Dit kan zijn omdat wij op die dag vol zitten of op dat moment niet genoeg personeel beschikbaar hebben. 

Waarom kan ik mijn feestje niet via de telefoon reserveren?: Om te voorkomen dat gegeven verkeerd in het systeem worden ingevoerd, en als u een feestje reserveerd betaald u via iDeal 50 euro borg.

Die verzekerd dat u op de aangegeven datum een plek heeft bij uw gereserveerde onderdeel. 

Word de borg afgetrokken van het bedrag wat ik nog moet betalen?: Jazeker, op de dag van het feest zelf betaald u het nog openstaande bedrag van het feestje. 

Kan ik mijn feestje reserveren in vakanties?:  U kunt alleen uw feestjes reserveren buiten vakanties met uitzondering van de zomervakantie. 

Wat zijn de voorwaarden voor kinderfeestjes I.V.M. Corona?: Als er bij uw kind of bij een ander Corona is vastgesteld waardoor u niet meer kan komen, kan u de datum van uw feestje verzetten of kan u de borg terug krijgen. 

Wat zit er bij het feestje inbegrepen?: Bij een kinderfeestje zit het volgende inbegrepen: Entree voor het onderdeel waar u het feestje wilt houden, een tafel gedekt in het thema wat u selecteerd met 1 thema beker en servet per kind, onbeperkt limonade, een bakje friet met 4 kleine snacks en 1 zakje snoep per kind. 

Welke snacks zitten er bij de friet voor het feestje?: Er zit standaard 2 kleine frikandel 1 kipnugget en 1 bitterbal bij het bakje friet. 

Zijn er ook vegatarische of Halal snacks beschikbaar?: Zeker, als u reserveerd kan u de optie voor vega snacks of halal snacks selecteren. 

De vega snacks bestaat uit 2 mini kaassouffles en 2 mini vega loempias en de Halal snacks bestaan uit 2 kleine halal friandel, 1 mini vega loempia en 1 mini kaasssoufle.

Zijn er ook opties als mijn kind een allergie heeft?: Wij hebben een aparte frituur die gluten vrij is. Er word alleen patat in deze frituur gebakken zodat er ook geen lactose of noten in het vet terecht komen.

Als u kind een heftige allergie heeft kan u dit aangeven en voor dit kind eigen eten meenemen om zeker te zijn dat hij/zij niks verkeerd binnen krijgt. 

Zit er ook eten voor de ouders/begeleiders bij?: Er zit niet standaard eten voor de ouders/begeleiders bij, u kunt dit op het moment van uw feest bestellen bij onze kassa. 

Hoeveel ouders/begeleiders mogen er mee?: Vanwege de ruimte die wij hebben kunnen max de helft van de hoeveelheid kinderen aan ouders/begeleiders mee. Als u  bijvoorbeeld voor 10 kinderen reserveerd kunnen er dus max 5 ouders/begeldeiders bij zijn. 

 

 

Darteldome:

Moet ik reserveren om bij jullie langs te komen?: Voor darteldome hoeft u niet te reserveren. 

Waarom kan ik niet reserveren via de telefoon?: Wij hebben een vaste aantal plekken in de Darteldome beschikbaar, om te voorkomen dat mensen een plek reserveren en vervolgens niet komen nemen wij geen reserveringen aan via de telefoon. 

Vanaf welke leeftijd is het geschikt?: Darteldome Amsterdam heeft speelstructeren die geschikt zijn voor kinderen vanaf 6 maanden. 

Tot welke leeftijd moet ik entree betalen?: U betaald entree voor de Darteldome voor iedereen onder de 18 jaar. Vanaf 18 jaar is het gratis. Er kan om ID gevraagt worden. 

Hoe duur is de entree?: De entree prijzen kan u terug vinden op onze website: https://www.familyactive.nl/prijzen/

Doen jullie ook aan stadspas?: Nee wij doen helaas niet aan stadspas. 

Hebben jullie kadokaarten?: Op dit moment hebben wij geen kadokaarten, wel hebben wij 10 rittenkaarten. 

Mogen mijn kinderen alleen spelen?: Kinderen onder 18 jaar moeten altijd begeleiding van 18 jaar of ouder bij zich hebben.

Hoe lang kunnen mijn kinderen spelen?: Uw kinderen kunnen vanaf het moment dat u binnen bent tot wij gaan sluiten spelen bij ons. 

Zou ik tussendoor weg kunnen en later weer naar binnen?: Uw ticket voor de Darteldome is de hele dag geldig. Als u tussendoor een afspraak heeft en u gaat weg met uw kinderen zou u later weer naar binnen mogen mitst u een bonnetje heeft met dezelfde datum. 

Kan ik als ouder/begeleider met mijn kind mee de structuur in?: U kunt veilig met uw kind mee de speelstructuur in tot 150 kilo. 

 

 

Clip 'n Climb:

 

Hoe laat moeten wij aanwezig zijn voor de instructie?: Wij verzoeken u 15 minuten voor uw gereserveerde klim tijd aanwezig te zijn voor instrutie.

Bijvoorbeeld: Als u gereserveerd heeft van 14:00 tot 15:00 verzoeken wij u om 13:45 aanwezig te zijn. 

Vanaf welke leeftijd kan er geklommen worden?: De minimum leeftijd om te klimmen bij Clip 'n Climb is 6 jaar oud en de lengte van 1,20 cm en een gewicht van minimaal 20 kilo. 

Kan mijn kind klimmen als hij 6 jaar is maar nog geen 1,20 cm?: Er is 1 onderdeel waar uw kind dan niet op kan klimmen.  

Mag mijn kind klimmen als hij/zij geen 6 is of 1,20: Nee helaas mag dat niet. 

Is het mogelijk voor ouders om mee te klimmen?: Zeker! U kunt klimmen bij Clip 'n Climb tot het gewicht van 150 kilo. 

Moet er per kind een volwassene mee?: Nee, het systeem bij Clip 'n Climb is zo gemaakt dat de kinderen zich zelf kunnen vast maken en klimmen. 

Kan ik zonder reservering langs komen om te klimmen?: Op dit moment is het niet mogelijk om lansg te komen zonder reservering. 

U kunt reserveren via ons formulier.

Waarom kan ik niet reserveren via de telefoon?: Om te voorkomen dat uw gegevens verkeerd worden ingevuld verzoeken wij u om zelf online te reserveren.

Hoe kan ik reserveren voor een groep groter van 10?: Als u wilt reserveren voor een groep groter dan 10 kan u mailen naar: kantoorfa@gmail.com.

Voor hoeveel mensen kan ik maximaal reserveren?: U kunt via ons systeem voor maximaal 10 personen reserveren, in totaal kunnen er maximaal 20 personen in 1 groep tegelijk. 

 

I-Jump:

Is I-Jump gesloten?: I-Jump is alleen geopend op zaterdagen.

Moet ik reserveren om bij jullie langs te komen?: Ja, er kan niet los gesprongen worden. 

Reserveren kan via ons online formulier

Waarom kan ik niet reserveren via de telefoon?: Om te voorkomen dat uw gegevens verkeerd worden ingevuld verzoeken wij u om zelf online te reserveren.

Vanaf welke leeftijd is I-Jump: Er kan gesprongen worden bij I-Jump vanaf 6 jaar. 

Vanaf welke leeftijd kan mijn kind alleen springen?: Vanaf 12 jaar mogen kinderen zonder begeleiding bij I-Jump springen. 

Kan ik langs komen zonder reservering?: Op dit moment kan er alleen gesprongen worden op reservering.